Beszerzési munkatárs
Főbb feladatok:
Ügyviteli feladatok ellátása, a szakterületen dolgozók munkájának adminisztratív támogatása, Beszerzéstámogató rendszer napi szintű használata, folyamatos vezetése; Nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése és rendszerbe foglalása, iktatórendszer rendszeres használata; Közbeszerzési eljárások lebonyolításával összefüggő adminisztrációs feladatok ellátása, iratanyagok előkészítése; Napi riportok készítése, nyomon követése; Közreműködés adatszolgáltatásokhoz kapcsolódó feladatok ellátásában; Kapcsolattartás más szervezeti egységen dolgozó kollégákkal.Elvárások:
Felsőfokú iskolai végzettség; Adminisztratív munkakörben szerzett 2-3 éves tapasztalat; Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office); Gyakorlatias, proaktív szemlélet; Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban.Előnyt jelent:
Közbeszerzési referens végzettség; Közbeszerzési eljárások lebonyolításában való részvétel; Informatikai tárgyú közbeszerzésekben szerzett tapasztalat.Amit kínálunk:
Versenyképes jövedelem és juttatási csomag, Utazási költségtérítés támogatása; Képzési lehetőség; Fiatalos, dinamikus csapat, Kellemes, modern munkakörnyezet.